عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 3 بهمن 1402
بازدید : 3664
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر



لپ تاپ ایسوس N53S مدل قدیمی ایسوس است که در سال های اخیر عرضه شده است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت تصویر خوب و وضوح مناسب است. همچنین دارای پردازنده Core i7 اینتل و گرافیک NVIDIA GeForce GT 540M است که برای اجرای برنامه ها و بازی های سبک مناسب است.

به طور کلی ASUS N53S یک لپ تاپ میان رده مناسب برای استفاده روزانه، تماشای فیلم، گشت و گذار در اینترنت، کار با برنامه ها و بازی های سبک است. اما اگر به دنبال یک لپ تاپ با کیفیت بالا و عمر باتری طولانی هستید، باید مدل های جدید ایسوس را بررسی کنید. برای خرید لپ تاپ Asus به  سایت دیجی چه مراجعه نمایید.



مشخصات فنی لپ تاپ ASUS N53S به شرح زیر است

پردازنده: Intel Core i7-2630QM 2.0GHz، قابل ارتقا به 2.9GHz

رم: 4 گیگابایت DDR3، قابل ارتقا تا 8 گیگابایت

حافظه داخلی: 256 گیگابایت هارد دیسک SSD

کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GT 540M با 1 گیگابایت حافظه اختصاصی

صفحه نمایش: 15.6 اینچ، وضوح 1366 در 768 پیکسل

دیسک نوری: درایو DVD Super Multi

سیستم عامل: Windows 7 Home Premium

پورت ها: 1 x USB 3.0، 3 x USB 2.0، HDMI، VGA، کارت خوان 4 در 1، ورودی و خروجی صدا

قابلیت اتصال: Wi-Fi 802.11b/g/n، بلوتوث 3.0

وزن: حدود 2.7 کیلوگرم

لپ تاپ ASUS N53S دارای قدرت صوتی SonicMaster و Bang & Olufsen ICEpower است که صدایی با کیفیت بالا را تضمین می کند. همچنین دارای باتری 6 سلولی است که زمان استفاده بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

کیفیت تصویر لپ تاپ ایسوس N53S

لپ تاپ ASUS N53S دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 1366 در 768 پیکسل است که بیشتر برای این سایز مناسب است. البته لازم به ذکر است که این لپ تاپ مدل قدیمی است و رزولوشن صفحه نمایش ممکن است کمتر از مدل های جدیدتر باشد. به طور کلی کیفیت تصویر صفحه نمایش ASUS N53S به دقت و وضوح تصویر، رنگ ها و کنتراست بستگی دارد. با توجه به مشخصات فنی این لپ تاپ می توان گفت کیفیت تصویر آن برای استفاده روزانه و تماشای فیلم و عکس مناسب است. اما اگر به دنبال لپ تاپی با صفحه نمایش باکیفیت هستید، بهتر است مدل های جدید ایسوس را با وضوح بالاتر مشاهده کنید.

کیفیت لپ تاپ ASUS N53S

لپ تاپ ایسوس N53S مدل قدیمی تری است و ممکن است کیفیت ساخت آن کمی پایین تر از مدل های جدید ایسوس باشد. با این حال، ایسوس یکی از برندهای مورد اعتماد و محبوب در صنعت لپ تاپ است که معمولاً محصولات آنها خوب است. لپ تاپ ASUS N53S بدنه ای از پلاستیک مقاوم دارد و کیفیت آن در کل خوب است. همچنین این لپ تاپ دارای صفحه کلید زیبا و راحت است که برای تایپ طولانی مدت مناسب است.

با این حال، برخی از کاربران مشکلاتی مانند گرم شدن بیش از حد در هنگام استفاده یا مشکلات درایورها را گزارش کرده اند. برخی از دستگاه ها ممکن است این مشکلات را داشته باشند و مهم است که توجه داشته باشید که لپ تاپ ASUS N53S شما نیز ممکن است این مشکلات را داشته باشد.

در کل اگر از لپ تاپ ASUS N53S استفاده می کنید، باید از کیفیت ساخت و عملکرد آن راضی باشید. اما اگر به دنبال یک لپ تاپ رده بالا هستید، ممکن است بخواهید مدل های جدید ایسوس را بررسی کنید.

اپلیکیشن لپ تاپ ASUS N53S

لپ تاپ ASUS N53S برای استفاده روزانه و تمامی کاربردهای عمومی مناسب است این لپ تاپ توانایی اجرای برنامه ها و برنامه های مختلف را دارد و برای کاربرانی که به دنبال یک دستگاه همه کاره هستند مناسب است با لپ تاپ ASUS N53S می توانید کارهای روزمره مانند وبگردی، استفاده از دفتر کار را انجام دهید. برنامه های کاربردی، تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی. همچنین با قدرت پردازش مناسب و کارت گرافیک قدرتمند می توانید بازی های سبک و متوسط ​​را روی این لپ تاپ انجام دهید. همچنین، ASUS N53S دارای تعدادی اتصال و پورت است که به شما امکان می دهد به تجهیزات جانبی مختلفی مانند چاپگر، ماوس، صفحه کلید خارجی و دستگاه های ذخیره سازی متصل شوید.

به طور کلی لپ تاپ ASUS N53S برای استفاده روزانه، تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی، گشت و گذار در اینترنت و استفاده از برنامه های اداری مناسب است. اما اگر به دنبال یک لپ‌تاپ با کارایی بالاتر برای کارهای سنگین‌تر مانند بازی‌های سنگین هستید، بهتر است مدل‌های جدید ASUS با قدرت پردازش و کارت گرافیک بهتر را مشاهده کنید.

سطح رضایت از لپ تاپ ASUS N53S

رضایت از لپ تاپ ASUS N53S به تجربه و نیازهای شخصی شما بستگی دارد. ممکن است برخی از کاربران از کیفیت ساخت، عملکرد و قابلیت های این لپ تاپ راضی باشند. اما دیگران ممکن است به دلیل مسائلی مانند گرم شدن بیش از حد در هنگام استفاده یا مشکلات راننده کمتر راضی باشند.

قبل از خرید لپ تاپ ASUS N53S، بهتر است نظرات و امتیازات سایر کاربران را بخوانید تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید. همچنین می توانید با مشاوره با کارشناسان فروش در فروشگاه های مختلف و یا استفاده از انجمن های مرتبط و گروه های اختصاصی اطلاعات بیشتری در مورد امکانات و رضایت کاربران این لپ تاپ کسب کنید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com